Select Page

Angleščina

Pozdravljeni, učenci 4. razreda,

Na tej strani boste našli vsa navodila, vaje, Wordove dokumente, ppt drsnice, povezave do interaktivnih vaj, posnetke in UL, ki jih boste potrebovali za učenje angleščine na daljavo. Če boste imeli kakšno vprašanje, se obrnite name preko službenega elektronskega naslova: katarina.pegam@os-igroharja.si ali preko eAsistenta.

Želim vam dobro mero ustvarjalnosti in vztrajnosti. Upam, da se čimprej spet vidimo v učilnici.

Bodite in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

ENAJSTI TEDEN – 25. 5. do 29. 5.

PETEK, 29. 5. – 2. ura

Pozdravljeni, četrtošolci še v zadnji uri na tej strani (ta teden in nasploh).

Danes boste reševali interaktivne vaje na spletni strani Liveworksheets in sicer na temo pridevniki – nasprotja. Ko boste vajo rešili, mi boste UL poslali po mailu.

POŠILJANJE:

Klikni: Email my answers to my teacher.

Prva vrstica: ime,

druga vrstica: razred,

tretja vrstica: predmet, 

četrta vrstica: moj e-mail: katarina.pegam@gmail.com

UL 1 rešiš tukaj.

UL 2 rešiš tukaj.

Potem v svoj zvezek napišeš naslov OPPOSITES – NASPROTJA in prepišeš pare v zvezek, ter jih prevedeš. Na primer:

TALL – SHORT – visoke postave, nizke postave

GOOD – BAD – dober, slab

Lep konec tedna vam želim! In se vidimo prav kmalu v razredu!

učiteljica Katarina

TOREK, 26. 5. – 1. ura

Pozdravljeni, četrtošolci.

Danes boste delali v Brihtni glavci vaje na str. 67 in 68. Pri obeh nalogah gre za vstavljanje besed v besedilo. Pri nalogi 6, na str. 67 imate podane besede v oblačkih, pri nalogi 7, na str. 68 pa morate dopolniti pismo z besedami, ki so narisane v kvadratu nad besedilom. Besede so vam poznane, tako da mislim, da ne boste imeli težav.

Lep torek še naprej!

učiteljica Katarina

DESETI TEDEN – 18. 5. do 22. 5

PETEK, 22. 5. – 2. URA

Pozdravljeni, četrtošolci.

Naj vas najprej pohvalim za govorne nastope. V danih razmerah ste se izkazali odlično. Danes pa gremo zopet dalje z opisovanjem oseb. Prejšnjo uro ste opisali sebe, danes pa boste opisali najprej osebe iz ppt dokumenta Describing people_3_examples, potem pa rešili še v Brihtni glavci stran 66.

Želim vam lep konec tedna. Odpočijte si!

p.s.: Prilagam še rešitve iz Brihtne glavce – za nazaj in za naprej – za tiste, ki ste jih doma založili ali izgubili. Tako lahko vedno preverite, če ste naloge prav rešili.           Rešitve_Brihtna_glavca

učiteljica Katarina

TOREK, 19. 5. – 1. URA

Glede na to, da imate ta teden – jutri – govorni nastop, bo danes ura malce krajša.

V svoj šolski zvezek opišite sebe. Najprej prepišite naslov, potem s pomočjo podanih besed sestavite svoj opis. What do you look like_opis_sebe

Za konec še odprite Brihtno glavco in rešite strani 69 in 70.

Lep dan še naprej in se vidimo jutri na govornem nastopu.

učiteljica Katarina

DEVETI TEDEN – 11. 5. do 15. 5.

PETEK, 15. 5 – 2. URA

Danes vam bom vso snov in delo te ure razložila v videu.

Na tem mestu bom povzela, kaj je vaše delo:

  1. Poslušaj razlago na videu in zraven ponavljaj besede in povedi za opisovanje besed,
  2. s pomočjo dokumenta Describing people_slovarček prepiši novo snov v zvezek in zraven napiši ustrezne povedi,
  3. svoj slovarček zapiši nove in težke besede ter jih vadi,
  4. reši v BG, str. 63.

Dobro se pripravite na govorni nastop, ki bo v sredo, 20. 5. Če se še niste zapisali v skupine, to storite na Mteams še danes, da bom vsem skupinam lahko določila ure.

Lep konec tedna in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

TOREK, 12. 5.  – 1. URA

Pozdravljeni, četrtošolci!

Hvala za poslane rešene teste iz BG. Kdor še ni poslal, naj pošlje čim prej.

Danes bomo začeli z novo snovjo – My body. S pomočjo  videa boste spoznali novo besedišče in tudi izvedeli, kaj je vaša današnja naloga.

Za začetek poslušajte pesem This is me.

Dodajam vaje za utrjevanje besedišča na quizletu.

S pomočjo  BODY-PARTS-MEMORY-GAME pa si lahko izdelate spomin.

Na tem mestu tudi dodajam navodila za  ZADNJA_USTNA_OCENA_4r_19_20, o katerem bom več povedala danes na videokonferenci z vašo razredničarko.

Lep, čeprav deževen dan vam želim!

učiteljica Katarina

OSMI TEDEN

PETEK, 8. 5. – 2. ura

V današnji uri boste preverjali svoje znanje, saj boste v Brihtni glavci rešili strani 59, 60 in 61. Potem boste naloge pregledali z rešitvami in mi popravljene strani 60 in 61 poslali na moj službeni elektronski naslov: katarina.pegam@os-igroharja.si Seveda si lahko naloge tudi točkujete, da boste vedeli, kakšno oceno bi za tako znanje dobili. Upam, da vam bo šlo dobro. V naslednjem tednu pa se srečamo na MTeams, kjer vam bom razložila vse v zvezi z ocenjevanjem znanja, tako da srečanja ne zamudite.

Želim vam lep konec tedna, veliko sonca in smeha ter seveda – ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

TOREK, 5. 5. 2020 – 1. ura

Pozdravljeni, četrtošolci.

Upam, da ste se med počitnicami imeli lepo in da ste si nabrali novih moči za še zadnji del šolskega leta.

V današnji uri boste delali v Brihtni glavci, na str. 57, 58 in 62, kjer najdete 3 pisma. Dopolnite jih in potem preverite z rešitvami. Mislim, da vam tokratna ura ne bo težka in vam tudi ne bo vzela veliko časa.

Želim vam lep dan in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

ŠESTI TEDEN 

TOREK, 21. 4 2020 – EDINA URA TA TEDEN

Pozdravljeni, učenci 4. razreda v novem tednu.
Tokrat boste zopet reševali najprej naloge v BG na str. 56, kjer boste ponavljali in utrjevali snov za hišo in predloge. Potem pa boste narisati svojo sobo – lahko tudi nalepite fotografijo svoje sobe v zvezek – in jo opisali s stavki there is/there are + predlogi – torej kje stoji kaka stvar, pohištvo, igrače. Opis sobe in narisano sliko/fotografijo morate poslati na moj službeni elektronski naslov katarina.pegam@os-igroharja.si do petka, 24. 4. saj imate potem naslednji teden juhuhu počitnice!
Primeri stavkov: There is a bed opposite the wardrobe. There are toys in one of the boxes. There is a desk next to the bed. There is a chair in front of the desk. There are five posters on my wall.
In to je za danes in za ta teden vse. Želim vam obilo delavne vneme in POTRUDITE SE PRI SVOJIH IZDELKIH.
učiteljica Katarina

PETI TEDEN

PETEK, 17. 4. 2020 – 2. URA

Pozdravljeni, učenci ob koncu petega tedna.

Zopet vam bom vse povedala na tem videu https://screencast-o-matic.com/watch/cYfD34ztDJ

Oglejte si ga in naredite, kot vam je naročeno: Iz ppt dokumenta My house_Where is the prepišite vprašanja in tvorite odgovore, tako kot sem vam jih povedala na posnetku.

Potem odprite BG na str. 54 in 55 in ju rešite. Pri razlaganju, mi je na videu ušla napačna beseda – tiste besede niso pridevniki ampak krajevni predlogi.

Upam, da je vse razumljivo in bo delo lahko.

Imejte lep konec tedna in ostanite zdravi.

učiteljica Katarina

TOREK, 14. 4. 2020 – 1. URA

Pozdravljeni, učenci 4r.

Upam, da ste imeli lepe praznike. Tisti, ki ste praznovali, upam, da ste pobarvali veliko pirhov in pojedli ogromno potice. Tisti, ki pa niste praznovali, pa upam, da ste si malce odpočili od šole in računalnika. Danes bomo predvsem ponavljali snov za nazaj in sicer s pomočjo naše Brihtne glavce. Rešili boste strani 51, 52 in 53.

Na str, 51 boste v 1. nalogi ponovili besede za pohištvo, v nal. 2 pa boste izbrali ustrezen predlog glede na zgornjo sliko.

Na str. 52 boste v 3. nal. razvrstili besede v ustrezno skupino – če se spomnite – besede v ednini pod There is, besede v množini pa pod There are. V nal 4 boste dopolnili opis sobe na sliki z ustreznimi besedami za pohištvo in predlogi, pri nal 5 pa boste pravilno začeli povedi z There is ali There are – odvisno od besede, ki sledi.

Na str. 53 boste v nal. 6 opisali sobo na sliki in uporabili podane besede, predloge in seveda ustrezno začeli povedi, v nal 7 pa boste besede postavili v pravilni vrstni red.

Tokrat vam še ni potrebno pošiljati na moj elektronski naslov ničesar. Če pa imate kakšno vprašanje ali komentar, pa mi seveda lahko pišete.

Lep teden in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

 

ČETRTI TEDEN

TOREK, 7. 4. 2020 – 1. URA

No, pa smo spet v novem tednu. Ta bo iz učnega vidika gledano precej krajši, kajne? Upam, da ste si zapomnili čim več novih besed za pohištvo, sobe v hiši pa sigurno že znate kot pesmico.

  1. Najprej si oglejte video, nato pa sledite mojim navodilom. Spodaj imate vse, kar za izvedbo te ure še potrebujete.
  2. Oglejte in zapojte pesmico s pomočjo katere se boš naučil predloge. To so besede, s katerimi bomo lahko opisali, kje v prostoru so različne stvari.
  3. Zdaj si v zvezek narišite škatle iz pesmi in k vsaki tudi ribico, ki jo postavite glede na ustrezen predlog.
  4. Prepišite There is_there are_zapis za rabo There is/are v svoj zvezek.

TRETJI TEDEN

PETEK, 3. 4. 2020 – 2. URA

Danes si boste zopet najprej ogledali video – https://screencast-o-matic.com/watch/cYfn3L4mJL

Skupaj bomo ponovili sobe v hiši, nato pa se naučili nove besede za pohištvo, ki ga najdete v sobah.

Potem si boste v zvezek prepisali besede za pohištvo iz MY_HOUSE_besede

Za konec si oglejte zabaven video posnetek, kjer ptica Maggie pomaga Stevu pri selitvi. Kaj je Maggie naredila narobe? Oglejte si in odgovorite na to vprašanje. https://www.youtube.com/watch?v=gnSUDzr5hnY

Prilagam tudi vajo novih besed. Naj vas spodbudim, da se prijavite na quizlet – je brezplačno, a zelo koristno, saj lahko na zanimiv način vadite nove besede. https://quizlet.com/498192008/furniture-in-the-house-4th-grade-flash-cards/

TOREK, 31. 3. 2020 – 1. URA

Pozdravljeni, četrtošolci v tretjem tednu pouka na daljavo. Tokrat vam bom vse povedala v spodnjem videu. Spodaj pa prilagam Wordov dokument s sliko hiše, ki jo lahko nalepite v zvezek, lahko pa narišete svojo sanjsko hišo in jo opremite z besedami, ki ste jih spoznali v videu na spodnji povezavi:

https://screencast-o-matic.com/watch/cYevr44bmN

Moja hiša za v zvezek: House_rooms

Pa še ena interaktivna vaja za nove besede https://quizlet.com/498188844/house-4th-grade-flash-cards/

 

PETEK, 27. 3. 2020 – 2. URA

Lepo pozdravljeni, učenci.

Pa je že konec drugega tedna na daljavo. Upam, da vam je všeč, da se zabavate s pripravljenimi interaktivnimi igrami in da je bilo vaše znanje vidno tudi na preverjanju znanja, ki ga boste danes skupaj s starši popravili. Nato boste pa sami naredili popravo, tako kot smo to delali po prvem preverjanju znanja, če se še spomnite. Poprava naj vsebuje navodila in cele povedi. Popravite seveda tudi pravopisne napake. Ko boste popravo naredili, sliko narejene poprave pošljite na moj službeni mail: katarina.pegam@os-igroharja.si. Vesela bi bila tudi, če zraven napišete, kako poteka vaše delo doma, če imate kake težave, ali če česa ne razumete.

Prilagam rešitve preverjanja: 4r_Preverjanje_2_rešitve_19_20

Dodajam še povezavo do strani, kjer se lahko poigrate z glagolom  have got, has got https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/have-got

In glagolom like, don’t like https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/and-dont

Lep konec tedna vam želim. Ostanite zdravi in seveda…ostanite doma.

učiteljica Katarina

TOREK, 24. 3. 2020

Danes boste reševali preverjanje znanja pred ocenjevanjem – 4r_Preverjanje_2_19_20 skoraj tako kot je bilo načrtovano pred zaprtjem šole. Spodnji dokument lahko natisneš, rešiš in prilepiš v svoj zvezek. Če dokumenta ne moreš natisniti, rešuj vaje v svoj zvezek – napiši naslov in vsako vajo posebej zapiši v zvezek – piši samo rešitve, kjer je mogoče.

Pri slušni nalogi boš poslušal posnetek in s pomočjo njega rešil nalogo.

To je za danes vse.

Uživajte, še vedno rešujte vaje na povezavah, utrjujte besedišče in ostanite zdravi.

učiteljica Katarina

 

PETEK, 20. 3. 2020 – 2. URA

Pozdravljeni učenci!

Danes boste najprej preverili delo prejšnje ure.

  1. Preglej UL, zraven katerega ste poslušali posnetek My pet_slušno_UL_rešitve
  2. BG, str. 46 – preglej z rešitvami pravilnost
  3. BG, str. 47, 48, 49 – reši in preglej z rešitvami

Ponavljanje za nazaj: Vaje rešuješ, ko imaš čas.

Prvi dve dejavnosti natisneš in se igraš z družinskimi člani. Na vsakem dokumentu so navodila za igro. Vse besede in fraze naj bi do sedaj že poznal.

  1. The animal board game   4.r- The animal board game
  2. The mime game – toys   THE MIME GAME_toys_pokaži_kakoseigraš

V spodnjih linkih boš vadil snov za nazaj – ponovil boš števila do 20, igrače, hišne ljubljenčke. Vse vaje lahko delaš poljubno dolgo in kadar želiš, vsaj do torka, 24. marca, ko boste pisali preverjanje znanja in seveda še naprej.

– Flashcards od 1-10 (klikni na spodnji del- kartica se obrne, predvaja se zvok). https://quizlet.com/7590274/flashcards/embed

-Vlakec od 1-10. Počakaj, da se igra zažene. Piši besede, ki jih slišiš. S tem poganjaš vlak. https://www.spellingtraining.com/games/rollercoaster/rollercoaster.html?&bjy&lob&lrqyy&ubeq&uziy&vzf&vyiyj&yzarl&jzjy&lyj

– Flashcards od 10-20: https://quizlet.com/8881327/flashcards/embed

-Poruši steno od 10-20. Z miško lovi žogice. Ko zadaneš belo opeko, klikni na pravo številko. https://www.englishactivities.net/englishgames/pong?topic=Numbers%20-%2011%20to%2020&level=primary

-Zaščiti planete od 10-20. Nastavi: Answer with English, select difficulty level: easy. Reši planete- zapiši število! https://quizlet.com/8881327/gravity

-Vaje za igrače https://quizlet.com/497299286/toys-4th-grade-flash-cards/

– Vaje za hišne ljubljenčke https://quizlet.com/497086629/pets-flash-cards/

– Vaje za hrano https://quizlet.com/497304185/food-4th-grade-flash-cards/

 

TOREK, 17. 3. 2020 – 1. URA

  1. Za začetek ponovi besede za hišne ljubljenčke in si še enkrat poglej pesem, ki smo jo peli prejšnjo uro https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0
  2.  Zdaj preglej UL, ki si ga dobil prejšnjo uro – rešitve so v tem dokumentu Pets_UL
  3.  Natisni si UL, poslušaj posnetek in reši vajo. Oštevilči hišne ljubljenčke, dopolni povedi in živali tudi pobarvaj. Rešen učni list prilepi v svoj zvezek.

    My pet_slušno_UL

  4.  Odpri Brihtno glavco in reši str.46, kjer utrjuješ uporabo glagola I have got – jaz imam.
  5. Za dodatne vaje lahko narediš naslednje interaktivne vaje, mi jih najdeš na spletu.                                                         Vpiši manjkajočo črko https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Animals/Animals_up5683bt

Zagrabi besedo in jo povleci pod sličico https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/pets

(Skupno 5,273 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost