Dnevi evropske kulturne dediščine (DEKD)

Spoznavanje kulturne dediščine. Spodbujanje večje vključenosti vsebin s področja ohranjanja kulturne in naravne dediščine v vzgojno-izobraževalnem procesu.

Berem, berem  –  3. razred

Povečanje števila bralcev. Sodelovanje z Društvom prijateljev mladine.

Iz vrtca v šolo

Sodelovanje med vrtcema in šolo. Lažji prehod vrtčevskih otrok v šolo. Učenci spoznavajo delo v šoli. Pogled učencev 1. razreda nazaj v vrtec.

Gozdoljub – za učence 1. do. 4. razreda

Glavni cilj dejavnosti je ustvarjanje matematične predstave skozi svet, ki je otrokom blizu z uporabo metode izkustvenega učenja. Uporaba doma izdelanega didaktičnega materiala. Izvajanje dejavnosti na prostem v okolici šole, omogočanje stika z naravo tudi v času pouka. Učenje skozi gibalne igre. Spodbujanje razvoja socialnih veščin. Spodbujanje zdravega načina življenja in gibanja pri učencih.

Korak k sončku

Sprejemati in razumeti vsakršno drugačnost. 2. Oblikovati strpno družbeno in socialno klimo, ki bo otrokom, mladostnikom in odraslim s posebnimi potrebami omogočila enake možnosti, kot jih imajo sovrstniki. 3. Medsebojno druženje in preprečevanje diskriminacije.

(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)