Select Page

Obvestila

Šola v naravi 8. b in 8.c

Pred odhodom še nekaj osnovnih navodil:: ODHOD  ponedeljek: 8.00 PRED ŠOLO, zbor 15 minut prej PRIHOD DOMOV petek: okoli 16. ure PRED ŠOLO (avtobus pelje tudi v Selško dolino) Kontakti: 041 227 312 (8.b, 8.c) 05 384 40 20 (Dom Kavka) Seznam opreme Kakšno vreme nas...

UVRSTITEV V ODDAJO MALE SIVE CELICE

V sredo, 23.9.2020, je na OŠ Naklo potekal ustni del predtekmovanja za oddajo Male sive celice. Naša ekipa, v sestavi Zala Stanonik, 7. a, Luka Potočnik, 8. b in Julija Kraner, 9. b, je premagala ekipo z OŠ Davorina Jenka in si s tem priborila sodelovanje v oddaji....

DEKD in TKD 2020 SPOZNAJ, OHRANI, VARUJ

V okviru projekta DEKD in TDK 2020 vas vabimo na razstavo v Galerijo Sokolskega doma Škofja Loka. Naslov razstave je DEDIŠČINA KOT VIR NAVDIHA IN OHRANJANJE ZNANJA. Odprtje razstave bo 24. septembra ob 18. uri.  Razstavo si bo mogoče ogledati od 24. septembra do 14....

Naravoslovni tabor 2.a: Kmetija Podmlačan

Lepo vas pozdravljajo učenci 2.a s kmetije Podmlačan v Jarčjem Brdu. Danes smo spoznali živali na kmetiji, se igrali na igralih in odšli na izlet na Stari vrh. Na poti nazaj smo raziskovali gozdne poti, srečali srno in nabirali jesenske plodove. Večer smo zaključili s...

Glasovanje za najboljši novinarski razred

V lanskem šolskem letu smo posneli tekmovalni posnetek, v katerem smo predstavili Škofjo Loko. Poslušate ga lahko na povezavi: https://radioprvi.rtvslo.si/2020/09/hudo-190/ Sedaj pa vas vabimo, da glasujete za nas - kliknite na povezavo -...

Prvi roditeljski sestanek za 4. razred

Spoštovani starši! Vabimo vas na 1. roditeljski sestanek 4. razreda, ki bo v ponedeljek, 21. septembra 2021, ob 18. uri. Za starše 4. a  bo sestanek v večnamenskem prostoru, za starše 4. b pa na spodnjem hodniku šole na razredni stopnji. Vhod v šolo je skozi glavni...

Urnik interesnih športnih dejavnosti

URNIK INTERESNIH DEJAVNOSTI – ŠPORT TEKMUJEM ŠPORTNO (5. – 9.r) – (plezanje) mentor Jože Kordiš PONEDELJEK, PREDURA FIT VADBA (7. – 9.r) – (aerobna vadba z različnimi pripomočki, utežmi; aerobika, pilates) mentor Mara Peternelj SREDA, 6. URA ODBIJAM ŽOGICO (5. – 9.r)...

Prvi roditeljski sestanek za 6. razred

Spoštovani starši šestošolcev! Vabimo Vas na 1. roditeljski sestanek za 6. razred, ki bo v torek, 15. 9. 2020. Skupni del se bo pričel ob 18:00 v večnamenskem prostoru, ob upoštevanju priporočil NIJZ (zaščitna maska in razkuževanje). Predlagamo, da se sestanka udeleži...

Prvi roditeteljski sestanek za 5. razred

Spoštovani starši Vabim Vas na prvi roditeljski sestanek, ki bo v četrtek, 17. septembra 2020, ob 18. uri. Za starše 5.a bo sestanek v večnamenskem prostoru, za starše 5.b pa na spodnjem hodniku predmetne stopnje.                        ...

Dogajalo se je …

Naravoslovni tabor 8. b in c

Zjutraj je bilo megleno in deževno. Z avtobusom smo se odpeljali proti Mostu na Soči. Poslušali smo zgodbe o svetolucijski kulturi. Na CŠOD Kavka smo prišli ob 12.30. Najprej smo se na hitro razpakirali in odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli odmor, med katerim smo...

1. dan Vsem staršem sporočamo, da je 2. c razred srečno prispel na kmetijo. Tu smo se že udobno namestili, pogledali v hlev, nahranili živali v njem in pojedli slastno kosilo. Po kosilu smo malo počivali v svojih sobicah, nato nam je gospa Olga pokazala, kako se...

Za nami je teden poln doživetij, novih spoznanj in  medsebojnega druženja. Četrtek smo  preživeli v spoznavanju bližnjin  in malo manj bližnjih zanimivosti okolice  doma Kavka... [iframe width="640" height="360"...

In prišel je zadnji dan našega tabora. Pridno smo pospravili sobe, zamesili in spekli kruh ter več krat nahranili živali v hlevu. Polni novih doživetij in s pečenim hlebčkom v vrečki, smo se veselo odpravili na avtobus in se odpeljali proti šoli.

V sredo smo praznovali nov državni praznik, Dan slovenskega športa. Na šoli smo ga obeležili s krosom na razredni stopnji in minuto za zdravje na predmetni stopnji. DAN SLOVENSKEGA ŠPORTA    Državni zbor je sprejel spremembo zakona o praznikih in dela prostih dnevih z...

Učenci 2.a so na kmetiji Podmlačan doživeli veliko zanimivega. Z veseljem so pomagali pobirati zrelo sadje, grabiti travo in nakrmiti živali, spletli so košaro, jahali konja in molzli kravo. Za zaključek pa spekli še kruh. Utrinke si lahko pogledate v galeriji....

V septembru smo pri Gozdoljubu spoznavali pojme znotraj – zunaj, zgoraj – spodaj, večje – manjše in levo – desno. Urejali smo dolge in kratke besede in se naučili pesmico o Pedenjpedu. Vadili smo navpične in vodoravne črte. Ogledali smo si igrico o zajčku, ki se je...

Pri neobveznem izbirnem predmetu Umetnost–likovna ustvarjalnost smo z učenci 5. in 6. razredov slikali motiv po opazovanju fotografije. Raziskovali smo živalsko oko skozi barve in obliko. S suhimi in oljnimi pasteli ter barvicami so nastali zanimivi pogledi iz...

Koledar dogodkov

21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
« Avg   Okt »

(Skupno 302.568 obiskov, današnjih obiskov 477)