Skoči na glavno vsebino
Select Page

V petek, 15. 12. 2023, ob 14. uri odhajamo izpred hotela TIsa. Predvidoma ob 17. uri bomo v Škofji Loki. Točen prihod vam sporočimo v obvestilih.

4. dan – četrtek, 14. 12. 2023

Zbudile smo se in odšle na zajtrk. Po zajtrku smo odšli na smučišče. Sneg je bil res odličen. Po dopoldanskem smučanju smo se vrnili na kosilo, potem pa odšli nazaj na smučišče. Takrat sneg ni bil več tako dober, bil je preveč moker. Nazaj smo prišli ravno na malico. Malica je bila odlična, jedli smo pohorsko omleto. Potem smo gledali risanko Kako ukrotiti svojega zmaja, ki sem jo že gledala, ampak mi je bila vseeno všeč. Nato smo šli na večerjo. Po večerji smo dobili nalogo sestaviti predstavitveno točko skupine za zaključni večer, a nam ni ravno šlo. Upam, da bomo zanimivi in zabavni, ker je to naš zadnji večer. Jutri nas čakata še smučanje in kosilo. Pot do doma bo dolga in polna vtisov. Se vidimo v Škofji Loki.

Iva Bežek, 7. c

3. dan – sreda,13. 12. 2023

Zbudili smo se ob 7.30 in odšli na odličen zajtrk. Na našo škodo je zunaj padal dež in zato danes nismo šli smučat. Ker pa smo se morali zaposliti, so nam učitelji dovolili igrati pink-ponk, namizni nogomet in nam celo pustili iti v fitnes. Bilo je zelo fino. Potem smo se oblekli in se odpravili proti postaji z gondolo na Bolfenk. Z vrha Mariborskega Pohorja smo se z gondolo odpravili proti Mariboru. Bilo je zelo zanimivo, saj sem bila prvič v Mariboru. Ogledali smo si poligon Zlate lisice. Ker pa je bilo zelo mrzlo in smo bili vsi zelo lačni, so nam učitelji dovolili, da gremo na kakav. Veliko nas ni imelo denarja, zato so nam ga učitelji častili. Nato smo se odpravili nazaj, kjer nas je čakalo odlično kosilo in prosti čas. Po prostem času smo šli v dvorano in imeli zabavne kvize in predavanje splavarja. Za večerjo je bil mlečni riž in pecivo. Po večerji smo poslušali predavanje o čebelah, napisali dnevnik in se še malo razgibali pred spanjem.

Ajda Leben, 7. a

2.dan – torek, 12. 12. 2023

Danes smo se zbudili ob 7-ih in videli čudovit vzhod. Potem smo se napravili za smučanje in ob 9-ih odrinili. Smučali smo po skupinah in nosili (moja skupina) modre markirke. Drugi dan smo nekateri šli že na strmejšo progo. Nato smo se vrnili v hotel in imeli kosilo (pire krompir, meso v omaki). Po kosilu smo šli smučat (že drugič danes). Imeli smo malico in bila je super (jabolčni štrudel). Nato smo imeli predavanje o FIS pravilih in nato še večerjo (njoki in golaž). Za konec dneva pa še predavanje z lovcem.

Vesna Mohorič, 7. a

1. dan – ponedeljek, 11. 12. 2023

Zjutraj smo se izpred šole odpravili na Areh. Pot je trajala dve uri. Ko smo prispeli, smo se namestili po sobah. Po kosilu smo se odpravili na smučišče, kjer smo opravili preizkus znanja in se razdelili v skupine. Začetniki smo se prilagajali na opremo in se učili zaustavljati, ostali pa smo že pridno vijugali po smučišču. Pred večerjo smo odšli na nočni pohod do CŠOD-ja Planinka, kjer se nam je odprl pogled na Dravsko polje. Tam smo se tudi kepali. Zaradi oblačnega vremena smo se šele na predavanju po večerji spoznavali z astronomijo.

(Skupno 1.351 obiskov, današnjih obiskov 1)