Skoči na glavno vsebino
Select Page

V četrtek, 17. 3., smo se ob osmih zvečer zbrali pred šolo in začeli naše potovanje na sever Nemčije, v Dusseldorf. Odpeljali smo se v Ljubljano, kjer smo s flixbusom začeli naše potovanje. Pred nami je bila dolga vožnja. Ob treh zjutraj smo prispeli na postajo v München ter prestopili na naslednji avtobus, s katerim smo dokončali pot na severu Nemčije. Tam smo spoznali učiteljico Leno, učitelja Gorazda pa komaj prepričali, da gremo na kosilo v McDonald’s. Po  kosilu smo odšli v apartma ter do konca dneva počivali. Zvečer so se nam pri večerji pridružile učiteljica Lena, njena hčerka Persa ter voditeljica nedeljske prireditve Emily. V soboto zjutraj smo z Ubahnom odšli v Krefeld na vajo, po vaji pa še na kosilo. Proti večeru smo se odpravili na breg mogočne reke Ren in se za tem odločili, da si privoščimo napitke iz Starbucksa. V nedeljo, na naš veliki dan, smo zjutraj spakirali prtljago in se odpeljali v Willich. Prireditev se je začela ob enih, naš nastop pa je požel velik aplavz. Po prireditvi smo se spet odpravili na dolgo pot nazaj domov. Ob šestih smo stopili na naš avtobus, v Ljubljano pa prispeli naslednji dan, to je v ponedeljek, 21. 3., ob osmih. Utrujeni in zadovoljni smo se odpeljali domov v Škofjo Loko. Pa še to, ni nam bilo treba k pouku. Jupi!!!

Ocena našega potovanja in nastopa: odlično 5:)

Veronika Logar, Jerca Eržen, Drejc Eržen, Laura Potočnik Paravinja, Pavel Karlin, Janina Čadež in učitelj Gorazd

(Skupno 336 obiskov, današnjih obiskov 1)