Skoči na glavno vsebino
Select Page

Z učenci od 1. do 5. razreda smo obeležili mednarodni teden gluhih, ki se je 30. 9. zaključil z dnevom gluhih.

Ogledal smo si posnetek o znakovnem jeziku.  Pogovorili smo se kdo so gluhi, zakaj so gluhi, kako se prilagodijo … in spoznali znakovni jezik. Naučili smo se pokazati par osnovnih besed kot so dober dan, nasvidenje, prosim, hvala in oprosti. Potem pa so se še sami naučili pokazati par poljubnih besed s pomočjo knjig. Besede smo si ogledali v priročnikih in jih s kretnjami prikazali sošolcem, ki so poskušali prepoznati pomen.

Nato so si učenci nadeli slušalke in poskušali razumeti besede le s pomočjo opazovanja ustnic. Na ta način smo hoteli preizkusiti, kako je težko, če besed ne slišimo, in si moramo pomagati samo z branjem z ustnic. Aktivnost je bila učencem zanimiva, vsi so se želeli preizkusiti. Povedali so tudi, da je bilo težko in da so imeli veliko težav z razumevanjem sporočil.

S prvošolci smo različne zvoke poskušali razlikovati med seboj in se ob vsakem drugače gibati. Igrali smo se tudi igro pantomima in prijateljem izžrebano sliko prikazali z gibanjem. Ob tem smo se nasmejali in sklenili kako dobro je, da se lahko poslušamo in slišimo, čeprav nam slišano včasih ni všeč 😊. 

 

Zapisala Nina Zupanc

(Skupno 128 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost