Skoči na glavno vsebino
Select Page

4. dan

Danes smo se zbudili kot včeraj. Imeli smo prijeten zajtrk in po zajtrku smo odšli v vas Livek. Po malici smo opazovali ovce, ki so se pasle, in preizkušali napetost električne ograje. Noro. V Livku smo si pogledali razstavo o smučanju. Pot nazaj je bila predolga. Za kosilo smo jedli rezance z bolonjsko omako. Potem smo vsi odšli na popoldnaski program – lokostrelstvo, plezanje in ogled Kavkne jame. Zvečer smo gledali film o padalstvu in se igrali družabne igre.

Gnezdo kanj

3. dan

Zjutraj smo odšli na zajtrk – jedli smo zelo dobre namaze in kosmiče. Po zajtrku nam je učiteljica rekla, da moramo pospraviti sobo. Potem smo se morali razdeliti v dve skupini: prva skupina je odšla na orientacijo, druga pa na izdelavo kobariških štrukljev. Po kosilu smo odšli na lokostrelstvo. Imeli smo zabavnega učitelja. Zvečer smo pripravili zabavni večer, kjer smo predstavili smešne vice, plesali …

Gnezdo sov

2. dan

Danes smo se zbudili ob 6.40. Spanec ni bil preveč dober, saj je nekdo prižgal traktor na sosednji postelji. Dopoldne smo zelo veliko hodili. Popoldne pa smo raziskali Kavkno jamo. Zvečer smo imeli noč ob ognju.

Gnezdo lastovk

Dopoldne smo hodili po Kolovratu. Videli smo mejo med Slovenijo in Italijo. Vrnili smo se nazaj in imeli smo veliko prostega časa. Po kosilu smo se razdelili v skupine. Prva skupina je odšla na plezanje, druga je odšla v Kavkno jamo, tretja pa se je odpravila na lokostrelstvo. Ob 19.00 se je začel večerni program. Odšli smo ven in se usedli ob ogenj. Učitelj je igral na kitaro, mi pa smo peli.

Gnezdo vrabčkov

1. dan

Zjutraj je bilo megleno in deževno. Z avtobusom smo se odpeljali proti Mostu na Soči. Poslušali smo zgodbe o svetolucijski kulturi. Na CŠOD Kavka smo prišli ob 12.30. Najprej smo se na hitro razpakirali in odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli odmor, med katerim smo igrali monopoli. Po odmoru smo se s fanti zelo potrudili pri predstavi z lutkami. Spet smo imeli kratek odmor za igro agent. Po drugem odmoru smo imeli večerjo. Po okusni večerji smo šli na zelo mrzel sprehod.

Gnezdo čukov

Dan se je začel … Ob 7.45 smo se vsi zbrali pred šolo, vsi tesno skupaj z maskami pod streho, ker je deževalo. Po 1 uri in 45 minut smo prišli na Most na Soči – ogledali smo si reko Sočo in poslušali zgodbo o ribi faraoniki. V domu Kavka nas je pričakalo okusno kosilo. Potem smo delali lutke, s katerimi smo zaigrali predstavo na temo varstva okolja. Po večerji smo se odpravili na nočni sprehod – gledali smo Furlanijo, Krn, Drežnico in Kobarid. Noč je še mlada.

Gnezdo siničk

(Skupno 2.487 obiskov, današnjih obiskov 1)