Skoči na glavno vsebino
Select Page

Asistent za pomoč učencem

                               

Področje dela z učenci s posebnimi potrebami je za šolo ključno. Vsem učencem naše šole želimo v čim večji meri omogočiti, da lahko izražajo svoje potenciale in jim pomagati pri premagovanju primanjkljajev, z upoštevanjem njihovih individualnih potreb. Projekt Asistent za pomoč učencem s posebnimi potrebami nam tako pomaga, da še bolj pripomoremo k razvijanju potencialov in odpravljanju primanjkljajev vseh učencev naše šole.

V okviru projekta je asistentka Mirjam Poljanšek na šoli vključena v vzgojno-izobraževalno delo, vendar ne kot strokovni delavec, temveč kot nekdo, ki je prisoten v razredu oziroma skupini. Po navodilih strokovnega delavca in pod mentorstvom koordinatorja projekta (specialna pedagoginja Katarina Podrekar) otroku s posebnimi potrebami pomaga slediti pouku, ga spodbuja, nudi pomoč pri zapisovanju učne snovi. Učencu, ki potrebuje krajši odmor po potrebi omogoči miren kotiček izven razreda. Njena vloga je povezovalna, tako da se z njeno prisotnostjo ne ustvarja ali spodbuja segregacija.

OŠ Ivana Groharja ima 558 učencev. Šola ima tudi tri podružnične šole, kjer je potreba po vključevanju asistentov za pomoč učencev prav tako zelo pomembna. Naša šola si zelo prizadeva celostno obravnavati in vključevati vse učence, ne glede na primanjkljaje, ki jih imajo. V vzgojno-izobraževalnem procesu se trudimo slediti vsem inkluzivnim metodam dela, zato menimo, da je asistent za delo z otroki s posebnimi potrebami izredno dober način zagotavljanja potreb inkluzivne šole. Naša šola si zelo prizadeva nuditi pomoč učencem, ki zaradi šibkih socialnih veščin ne zmorejo učinkovito slediti učnemu procesu. Zelo pogosto se zaradi družinskih situacij (ločitve, smrti v družini) pojavljajo nepričakovne stiske otrok, ki vplivajo na učno in vedenjsko učinkovitost otroka, ki se znajde v taki situaciji in je pomoč učitelja ključna. Učenci, ki so šibki na področju matematike potrebujejo veliko konkretnih pripomočkov, ki jim olajšajo učenje. Opažamo, da je vedno več učencev, ki imajo težave s pozornostjo in koncentracijo in niso vključeni v prilagojeno izvajanje pouka z dodatno strokovno pomočjo, saj potrebujejo občasno pomoč učitelja, miren kotiček, kjer lahko dokončajo šolsko delo. Zavedamo se pomena bralne pismenosti otrok in opažamo, da zlasti mlajši učenci potrebujejo pomoč pri branju navodil, zaradi neavtomatizirane tehnike branja. Pomoč asistenta bi bila v vseh opisanih primerih zelo zaželjena. V zadnjem času je na šoli vedno več učencev, ki še nimajo odločbe o usmeritvi, čakajo na spremembo odločbe o usmeritvi, ali pa potrebujejo poleg fizične pomoči, kot jo predvideva zakon, ki ureja usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, tudi pomoč asistenta.

Vse aktivnosti lahko spremljate v naši FOTOGALERIJI pod rubriko ASISTENT ZA POMOČ UČENCEM S POSEBNIMI POTREBAMI.

 

Ljubljanski maraton- osnovnošolski tek

Ljubljanski maraton- osnovnošolski tek

V soboto, 19. 10. 2024, smo se z učenci udeležili Ljubljanskega maratona. Naši učenci so zopet dosegli nekaj odličnih rezultatov. Med šestošolci se je na 3. mesto uvrstil Nik Kralj, Kiari Keše je med sedmošolkami malenkost zmanjkalo do uvrstitve na zmagovalni oder (4....

več...
Po poti kulturne dediščine

Po poti kulturne dediščine

V petek, 11. 10. 2024, smo se učenci osmega razreda odpravili proti sončni Gorenjski. Obiskali smo kraje, v katerih so se rodili pomembni kulturni ustvarjalci. Najprej smo se ustavili v Vrbi, kjer smo pri cerkvi svetega Marka poslušali o življenju in ustvarjanju...

več...
Pevski vikend na Lenartu

Pevski vikend na Lenartu

Prejšnji vikend smo se z mladinskim zborom mudili na podružnični šoli Lenart, kjer smo zborovsko ustvarjali. Imeli smo se krasno:) Katarina Pegam, Manca Kocen in Gorazd Pintar

več...
Glasbena in likovna delavnica

Glasbena in likovna delavnica

Danes smo bili z učenci 5.a razreda v Sorici, kjer smo v Groharjevi hiši  glasbeno in likovno ustvarjali. Pričakal nas je učitelj Gašper, ki nam je najprej povedal nekaj o Groharjevi hiši. Sledila je malica inato ustvarjanje v glasbeni učilnici. Tam smo najprej...

več...

Safe.si podkasti za starše

Projekt podkastov Safe.si je tudi odlično dopolnilo seriji podkastov Digitrajno izobraževanje, ki jih pripravlja Služba za digitalizacijo izobraževanja na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje. Danes je izšel prvi podkast v novi seriji podkastov Safe.si z naslovom...

več...

Svetovni dan duševnega zdravja

Krepimo duševno zdravje! V tednu od 10. 10. 2024 do 15. 10. 2024 bo potekal DAN DUŠEVNEGA ZDRAVJA v organizaciji Lokalne akcijske skupine za preventivo v duševnem zdravju. Delavnice so namenjene različnim starostnim skupinam, zato učence, starše in strokovne delavce...

več...
Ekskurzija Avstrijska Koroška 9.r

Ekskurzija Avstrijska Koroška 9.r

Konec septembra smo se z 9.r odpravili na avstrijsko Koroško. Čeprav je vremenska napoved obetala precej nehvaležno vzdušje, smo imeli kar srečo in dežnike uporabili ne le nekajkrat. Po prehodu meje z Avstrijo na prelazu Ljubelj sta se avtobusa ločila in vsaka skupina...

več...

PROJEKTNI DNEVI DEKD 2024

Učenci 4. razredov smo se v okviru projekta DEKD 2024 - DEDIŠČINA KULTURNIH POTI, MREŽENJA IN POVEZAV podali na Loško učno pot, ki je speljana v okolici naše šole. Na njej smo opazovali in raziskovali kulturne in naravne znamenitosti. Eden izmed glavnih ciljev je bil...

več...
Prejeli smo srebrno priznanje za naj športno šolo

Prejeli smo srebrno priznanje za naj športno šolo

Kdor seje, tudi žanje. Osnovna šola Cvetka Golarja je v sredo, 25. 9. 2024,  gostila podelitev priznanj najbolj športnim vrtcem in šolam v lanskem šolskem letu. Med dobitniki priznanj je bila ponovno tudi naša šola. Srebrno priznanje je potrditev uspešnega...

več...
Pohod 7.r na Blegoš in 9.r na Ratitovec

Pohod 7.r na Blegoš in 9.r na Ratitovec

V sredo, 18. 9. 2024, smo izkoristili sončno vreme za uspešno izvedbo športnega dne. Učenci 7. razredov so se odpravili na Blegoš, kjer so uživali v prekrasnih razgledih. Vzpon je bil zahteven, a učenci so ga uspešno premagali. Učenci 9. razredov pa so osvojili...

več...
USPEŠNO SMO SKUHALI PROTIDEŽEVNO JUHO

USPEŠNO SMO SKUHALI PROTIDEŽEVNO JUHO

17. 9. 2024, na dan, ko se uradno začne novo bralno leto, smo s prvošolci na matični šoli v velikem loncu z velikansko kuhalnico skuhali protideževno juho in s skupnimi močmi pregnali kislo vreme.   Začeli smo pod dežniki obuti v gumijaste škornje, ko je bila...

več...
PRVOŠOLCI NA POHODU PO LOŠKI UČNI POTI

PRVOŠOLCI NA POHODU PO LOŠKI UČNI POTI

V petek, 20. 9. 2024, smo se prvošolci odpravili na prvi športni dan. Po malici smo se odpravili na pohod po Loški učni poti. Preko Vincarij smo se povzpeli do loškega  gradu in pot  nadaljevali do ruševin Zgornjega stolpa na Kranclju. Po krajšem počitku smo...

več...
DELAVNICA “VARNO V ŠOLO”

DELAVNICA “VARNO V ŠOLO”

Društvo Šola Sobivanja je v sredo, 18. 9. 2024, v sklopu projekta Varno v šolo in vrtec, na naši šoli izvedlo poučno-zabavne delavnice za učence 1.razreda. Skupaj smo raziskovali varnost v prometu. Pogovarjali smo se o varnosti v avtomobilu, ustreznem pripenjanju in...

več...
Pohod 6.r na Osolnik

Pohod 6.r na Osolnik

V sredo 18.9. smo imeli športni dan in šestošolci smo se odpravili na Osolnik. Zjutraj je bilo še tako hladno, da se nam je kar "kadilo" iz ust, a do vrha smo se že dobro ogreli. Kdor se še ni, se je lahko nastavljal prijetnim sončnim žarkom. Po malici in skupinski...

več...
(Skupno 2.665 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost