Select Page

Šport

NOVO!!!

POMEMBNO OBVESTILO!

Od srede, 1. aprila 2020, bodo vse vsebine za pouk dostopne le še PREKO SPLETNIH UČILNIC.
Na tem mestu se vsebine NE BODO VEČ OBJAVLJALE!

Dostop do spletne učilnice ŠPORT je s tvojim osebnim UPORABNIŠKIM IMENOM in GESLOM:
UI: ime.priimek@os-igroharja.si
GESLO: Prejeli na Obvestilu za dodelitev dostopa do storitev omrežja Arnes

Za vstop v spletno učilnico boš potreboval enkraten ključ, ki je

dajmoGROHARJI6

V primeru kakršnikoli TEŽAV PRI VPISU v spletne učilnice(pozabljeno geslo, težava pri prijavi…), se obrni na UČITELJICO RAČUNALNIŠTVA: majda.subic@os-igroharja.si

Želim ti uspešen vpis!

ŠPORTNI DAN.  Ponedeljek,  6. 4. 2020

POVEJ SVOJE MNENJE, KOMENTIRAJ, OBJAVLJAJ KAKO SI  BIL AKTIVEN NA ŠPORTNEM DNEVU

3. teden: 30. 3. – 3. 4. 2020

Naloge na spletni učilnici

 

2. teden: 23. 3. – 27. 3. 2020

Dragi učenci in učenke!

Prvi teden pouka na daljavo je za nami. Nekateri ste bili pridni in vestno pošiljali odgovore na naše naloge, od nekaterih pa žal nismo dobili nobenega odgovora. Upamo, da ste bili vseeno vsaj malo telesno aktivni.

V tem tednu pa želimo, da opravite vsaj toliko nalog, kolikor ur športa imate na urniku. Naj vam naše naloge ne bodo v breme ampak ideja, kako lahko storite nekaj koristnega za svoje zdravje. Seveda pa je priporočljivo, da ste aktivni vsak dan, vsaj nekaj minut, lahko tudi kot odmor med učenjem ali opravljanjem nalog za druge predmete, saj je gibanje za vaše zdravje zelo pomembno. Še vedno velja pravilo, da se ne družite s sošolci in prijatelji,  NE zadržujete se na igriščih ali igralih in redno skrbite za higieno.

Vaša naloga v tem tednu je, da vsak napravi svoj Dnevnik_dejavnosti katerega vsak dan dopolnjujete (prilagamo dnevnik, lahko ga naredite po svoje). V njem naj bodo zapisane vse športne dejavnosti, ki jih boste opravili v tem času, ko ste doma, prav tako lahko zapišete aktivnosti, ki jih naredite kot hišno opravilo, npr. odnašanje smeti po stopnicah, 60 stopnic, sprehod in tek s psom, itd. Dnevnike bomo potem pregledali v šoli, ko se zopet vidimo. Zapišete lahko tudi aktivnosti, ki ste si jih domislili sami.

Dnevnik_dejavnosti

Odgovore in opravljene naloge posredujete na elektronske naslove svojega učitelja športa.

  • Mara Peternelj – mara.peternelj@os-igroharja.si
  • Jože Kordiš – joze.kordis@os-igroharja.si
  • Maja Bajželj Plešec – maja.bajzelj@os-igroharja.si
  • Bernarda Pohleven – bernarda.pohleven@os-igroharja.si

Veseli smo vseh vaših odzivov, ponosni smo na vas.

V upanju, da se čim prej spet vidimo in skupaj potelovadimo vas lepo pozdravljamo učitelji športa

Nada, Jože, Mara in Maja

Kako to delamo učitelji: UČITELJI NA DELU


5. NALOGA

Učenci, ker nismo dobili vseh vaših odgovorov na nalogo iz KOŠARKE vam ponovno v branje prilagamo e-učbenik za kratko branje. Spodaj imate dve povezavi do križank, katerih vprašanja se nanašajo na vsebino iz učbenika. Naj bo izziv, da križanki poskušaš rešiti PRED branjem in če ti reševanje ne bo šlo pokukaš v učbenik in si z njim pomagaš do pravilnih rešitev.

KRIŽANKA KOŠARKA 1

KRIŽANKA KOŠARKA 2

Vsem, ki ste nalogo iz košarke že oddali prepuščamo svobodno odločitev, katero izmed tedenskih nalog boste danes opravil. Lahko pa seveda tudi vi rešite križanki.

PRIPOROČAMO: gibanje na svežem zraku.

4. NALOGA

Na povezavi:

SLOFIT_6.r

.  so rezultati lanskoletnega testiranje za SloFit  športno-vzgojnega kartona. Objavljeni so samo rezultati po spolu in razredu, ne pa tudi imena učencev.  Poišči  svoj rezultat. ( spomni se lanskoletnega testiranja). Tvoja naloga je, da svoje rezultate napišeš in  označiš tisti rezultat,  (Glej samo rezultate motoričnih testov:   Dotikanje plošč z roko, kok v daljino,  poligon nazaj , dvig trupa, predklon na klopci, vesa v zgibi, tek 60 m, tek 600 m ter ITF-indeks telesnega fitnesa.) ki je bil v povprečju najslabši ter ga pošlješ  po elektronski pošti svojemu učitelju športa.  V primeru, da se ne najdeš, prosi za pomoč, dobiš namig.

Da pa ne boš samo čepel pred računalnikom, opravi še spodnje naloge.  To pa je domača naloga za vsak  dan.

Pa srečno, in pričakujemo tvoj odgovor.

Te zanima kaj delamo učitelji? Poglej —> ŠPORT

3. NALOGA

PILATES ZA ZAČETNIKE – za učenke

Danes poiskusite nekaj novega. Določene elemente in vaje iz pilatesa smo občasno že delali na balkonu ( “strehica”, položaj otroka, polžka…). Pilates vaje so namenjene večji gibljivosti, raztezanju, krepitvi zlasti notranjih mišic. Izvaja se bolj umirjeno, poudarek pa je tudi na pravilnem dihanju – vdih skozi nos, izdih skozi usta. Potrebujete eno blazino za na tla (lahko je tudi ležalka za na plažo, blazina za jogo…) in športno opremo (pajkice in majico). Povabite še sestro in mami in povadite skupaj. Vadbo prilagodite sebi in ne hitite. Priklljučite se na računalnik in na Youtubu poiščite vodeno vadbo.

https://www.youtube.com/watch?v=UEMWK9hUHOQ

PILATES – za fante

Pilates so vaje , ki jih lahko delate tudi fantje. V zgodovini so bili moški prvi, ki so začeli to vadbo, prej kot ženske. Nič ni težkega, samo posnemajte vadečega na videu pa še angleščine se zraven učite. Posvetite se tudi pravilnemu dihanju – vdih skozi nos, izdih skozi usta. Povabite k vadbi še brata in očeta in se skupaj razmigajte.

https://www.youtube.com/watch?v=kbO1_TMbx4E&t=1s

Image result for pilates men sean vigue

2. NALOGA

PLES – JUST DANCE

Predvajaj posnetke s pomočjo računalnika ali na TV preko YouTuba in akcija – pleši. Lahko jih izbereš tudi po lastni izbiri. Predlagaj najboljšega svojemu učitelju športa na zgornji e-naslov. Posnetek z največ glasovi se bomo naučili in potem ko pridete nazaj v šolo, tam zaplesali.

Za deklekta:

JUST DANCE CON CALMA

– JUST DANCE MI MI MI

JUST DANCE LIMBO

Pa še kakšen za fante:

JUST DANCE THE FINAL COUNTDOWN

JUST DANCE GANGNAM STYLE

JUST DANCE EYE OF THE TIGER

Uživajte v plesu.

1. NALOGA

FARTLEK

Najprej na spletu poišči odgovor na vprašanje: Kaj je fartlek?

Si? Sedaj, ko poznaš odgovor in si se v preteklem tednu že spoznal z uporabo STRAVE (če ne, poglej spodaj navodila za nalogo) v naravi opravi fartlek. Če imaš možnost, med tekom napravi kakšno fotografijo. Ker so sestavni del fartleka tudi različne vaje za moč prilagam tabelo nalog ČRKUJ-SVOJE-IME-IN-SE-ZMIGAJ . Črkuj svoje ime in priimek in opravi pripadajoče naloge.

Odgovor na vprašanje in naloge, ki si jih moral opraviti, ko si črkoval svoje ime in priimek pošlji svojemu učitelju.

Lep začetek tedna vam želimo!

————————————————————————————————————————————————————-

1. teden: 16. 3. – 20. 3. 2020

Dragi učenci in učenke!

Kljub temu, da šport ni vsakodnevno na urniku, vam bomo učitelji vsak dan ponudili dejavnost, za katero želimo, da si jo pogledate in jo tudi opravite. Potrudili se bomo, da bodo naloge za vas zanimive in boste lahko uporabili moderno tehnologijo, ki vam je blizu ter se tako naučili njene uporabe tudi na drugačen način – se z njo učiti. Tudi za nas je to nekaj novega, zato je to priložnost, da se iz nastale situacije vsi naučimo največ. Bodite kreativni (lahko nas presenetite s kakšno video vsebino, fotografijo, zapisom), vašega odziva bomo zelo veseli.

V tednih, ko boste doma, pa vam svetujemo, da čim več vaj izvajate zunaj, v naravi, na svežem zraku, a se ne združujete v skupine s svojimi prijatelji, sošolci, vrstniki. Med predloge vam bomo posredovali tudi vaje, ki jih lahko izvajate ob slabem vremenu v zaprtih prostorih (po vadbi prostore dobro prezračite). Ne pozabite pa tudi na osebno higieno (umivanje rok).

Vam in vašim bližnjim želimo veliko zdravja.

Učitelji športa

5. NALOGA

Pred nami je lep vikend. Predlog, da nam ne bo dolgčas.

Pred vami je kar zahtevna naloga. Najprej moraš prebrati  QR kodo. Na njej boš našel  podatke o točki na zemljevidu, ki jo najdeš in se tudi odpraviš k njej. Podatki so zapisani v obliki decimalnega  zapisa ( npr;46.1939876,  14.974325)  stopinj.

Ko prispeš ( ali prispete kot družina ) na to točko, lahko napravite fotografijo in jo pošljete, lahko pa celo pot posnamete preko,  zdaj  že znane vam aplikacije STRAVA, kjer bo razvidno kje si se potepal.

Spodaj so različne opcije, ker niso učenci samo iz Škofje Loke, je  na eni naloga za učence  iz Ševelj in Bukovščice, na eni pa za učence iz Luše in Bukovice. Ugotovi sam, katera je prava.

Pa srečno!

Še nekaj tehničnih napotkov:

Vnos koordinat za iskanje mesta v google zemljevid:

  1. V telefonu ali tabličnem računalniku Android odprite aplikacijo Google Zemljevidi  .
  2. V iskalno polje na vrhu vnesite koordinate. Spodaj so navedeni primeri oblik zapisa, ki jih lahko uporabite:
    • Stopinje, minute in sekunde (DMS): 41°24’12.2″N 2°10’26.5″E
    • Stopinje in decimalno zapisane minute (DMM): 41 24.2028, 2 10.4418
    • Decimalno zapisane stopinje (DD): 41.40338, 2.17403
  3. Na vaših koordinatah bo prikazan žebljiček.

Eden od predlogov za QR čitalec (na temu se takoj, ko prečitate kodo, odpre  možnost iskanja na zemljevidu):

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tohsoft.qrcode&hl=s

Pa še opozorilo! Če bo na točkah več ljudi, počakaj da se umaknejo. Varnost je prva!

4. NALOGA

Pojdite  v naravo in  se gibajte eno uro.  Izberite si nizko intenzivnost, vmes naredite kakšen poskok, ali pa lahkoten tek.

Ker pa imate vsi že pametne telefone,  aktivnost tudi posnamete preko aplikacije   .  Na Stravi imamo narejeno tudi skupino ŠD Podlubnik, preko katere lahko svojo aktivnost tudi delite z ostalimi sošolci.

Nekaj napotkov  glede registracije na aplikacijo:

Na spodnji povezavi se registriraš:

https://www.strava.com/mobile 

Ko je registracija zaključena, že lahko posnameš svojo aktivnost. Seveda v naravi, kajti za delovanje aplikacije potrebuješ GPS.

Naslednji korak je, da pošlješ povabilo na šolsko skupino ŠD Podlubnik, kjer boš svojo aktivnost delil z ostalimi. Povabilo pošlješ preko  povezave:

https://www.strava.com/clubs/SDPodlubnik  (glej spodnjo sliko)

Če pa nimaš veselja do uporabe aplikacije pa lahko  pošlješ kakšno fotografijo kake zanimivosti s tvojega potepanja učitelju športa na elektronski naslov.

Želim vam čim več užitka v naravi  in naj to postane tvoja stalnica.

3. NALOGA

 FIT VADBA – v stanovanju ali v naravi

  • Podobno kot naj bi vadili že 8. in 7.razredi poiskusite tudi 6.razredi. Pripravljali se bomo na ŠVZ testiranje – SLOfit, ki nas čaka v aprilu in maju. Ker je lepo vreme, lahko današnje naloge opravljate zunaj, z bratom, sestro ali dvema sošolcema, ne več. V okolici Šk.Loke nad gradom in naprej je speljana Trim steza – na njej so postavljene table z narisanimi vajami, na vsaki nekaj drugega. Marsikaj na poti že manjka ali je polomljeno. Poiščite postaje, ki so še v redu. S seboj vzamite plastenko vode in razkužilne robčke, da boste pred prijemanjem nekaterih naprav le te očistili. Startajte v Vincarjih in potem mimo gradu na vrh Krancla pa proti Kobili proti Lubniku.
  • začnite s hitro hojo v klanec v Vincarjih, poiščite prvo postajo in se vzpenjajte po lestvi, ročkajte – s tem se že pripravljate na veso. Potem vsi trije držite veso – kdo bo držal najdlje?
  • do naslednje postaje počasi tecite, na ravnini hopsajte in tecite s povdarjenimi odrivi. Naredite vajo kroženje v bokih, 5x v levo, 5x v desno, potem pa še nekaj predklonov – nazadnje z dlanmi do tal
  • nadaljujte zopet s počasnim tekom navkreber do 3.postaje – sonožno preskakujte leseni brun, 5x vzdolž in 10 preskokov naprej – nazaj. Krepili boste vaše stegenske mišice za boljši odriv.
  • tek navzdol do Grebenarjeve hiše – tukaj naredi “trebušnjake” na travi – 3 x 5, potem pa še 8 – 12 sklec na kolenih, da okrepiš ramenski obroč in hrbtne mišice.
  • teci nazaj hrbtno (ritenjsko)po vzpetini do naslednje postaje, kjer stoji bradlja – vzpni se nanjo in se z rokami v opori pomikaj vzdolž nje 3 – 5x. Poiskusi narediti še vzmik, sošolec naj ti pomaga, ti pa njemu.
  • pojdi naprej v gozd in naberi nekaj storžev ter jih zmeči čim bolj daleč.
  • do doma počasi teci in hodi, na ravnini pri kros progi naredi nekaj sprintov.

Če vas bo več, naj ima vsaj eden telefon. Naredite kakšno fotko in mi jo pošljite na moj mail (učit. Mara).

Učenci s podružnic naredite podobne vaje na bližnjem travniku, gozdu ali kar na domačem dvorišču.

2. NALOGA

Ples  – polka, valček

Na tej povezavi si preberi osnove polke in počasnega valčka: Polka in valček. Poskusi ju zaplesati sam, kasneje ti lahko pomagajo starši. Kako jo najlažje osvojiš, pa si poglej na posnetku: PLES _ POLKA in PLES_VALČEK Polko in valček bomo preverjali za športni program Krpan, ko se vrnemo v šolo. Lahko pa nam pošlješ posnetek vadbe.

Veliko plesnega uspeha vam želimo.

1. NALOGA

Košarka

Odpri e-učbenik šport in si preberi vsebino KOŠARKA od 1. – 6. poglavja. Odgovore na spodnja vprašanja pošlji svojemu učitelju športa po elektronski pošti.

Vprašanja:

  1. Koliko igralcev lahko naenkrat igra za posamezno moštvo?
  2. Kolikšna je višina koša in koliko je od čelne črte oddaljena črta za proste mete.
  3. Kaj je pivotiranje?
  4. Ponovi korake za met na koš iz dvokoraka. Če želiš, lahko svoje korake posnameš in pošlješ svojo izvedbo učitelju. Pomoč pri vaji dobiš na naslednji povezavi: met na koš iz dvokoraka .

Zdaj pa še malo miganja. Na povezavi imaš TABATO . In kaj sedaj? Si v športni opremi? Pripravljen/a? Posnemaj naloge iz desne strani. Nato sledi navodilom. Akcija!

(Skupno 1,994 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost