Select Page

1. razred

Spoštovani starši,

prosimo vas, da redno spremljate svojo elektronsko pošto, saj vam bomo razredničarke pošiljale sporočila, ki se tičejo določenega oddelka.

Kadarkoli se lahko obrnete na nas:

sloncki.1a@gmail.com

tina.zagar@os-igroharja.si

maja.trojar-kepic@os-igroharja.si

tatjana.jeram@os-igroharja.si

 

SPOROČILO UČITELJIC PODALJŠANEGA BIVANJA:

Dragi backi, slončki in vesoljčki!

Prav lepo pozdravljeni. Kako ste kaj? Učiteljice smo v redu in veliko mislimo na vas. Sedaj doma pomagamo svojim otrokom pri nalogah, vmes skuhamo kosilo, kaj pospravimo, gremo na zrak in se z otroci igramo kakšno družabno igro. Na računalniku spremljamo dogajanje na spletni strani šole.

Vaše učiteljice se vsak dan trudijo, da vam pripravijo naloge in da jih tudi pregledajo ter pomagajo, če komu kaj ne gre. Upava, da ste uspešni in da vam ostane čas za igro in sprostitev.

Nekateri ste že odkrili, da tudi učitelji v podaljšanem bivanju objavljamo ideje za ustvarjanje. To so le naši predlogi, ki vam jih ponujamo, če imate čas in če želite ustvarjati. Vsak lahko izbere tisto, kar ga veseli. Ob tem bi bili zelo veseli, če bi se ob ustvarjanju fotografirali in nam slikico tudi poslali. Lahko pa jo naložite na novo mesto prav za slikice, kjer vas tudi učitelji in učiteljice lepo pozdravljamo.

https://www.groharca.si/podaljsano-bivanje/

Prvošolčki, pazite nase, pridno delajte naloge in pomagajte tudi staršem. Ostanite zdravi in imejte se radi.

Dragi starši, hvala za vašo pomoč. Verjameva, da je kdaj tudi naporno, a skupaj bomo zmogli. Dobra volja je najbolja 🙂

učiteljici Tanja in Barbara

POZDRAV ZA BACKE:

KER SE ŽE DOLGO NISMO VIDELI, SEM NA TO SNEŽENO JUTRO POSNELA KRATEK POZDRAV. OPROSTITE, POSNETEK NI NAJBOLJŠI, NIMAM ŠE DOVOLJ SNEMALNIH IN IGRALSKIH IZKUŠENJ. OGLEDATE SI GA LAHKO NA NASLEDNJI POVEZAVI:

https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=M1LNsRPQTOLXxBU9MlROYYUK&jwsource=cl

Pred začetkom ogleda si vklopite zvok s klikom na zvočnik.

 

TEDEN: 30. marec do 3. april 2020

POZDRAVLJENI. PRED NAMI JE ŽE TRETJI TEDEN ŠOLANJA NA DALJAVO. UČITELJICE UPAMO, DA STE ZDRAVI. PRED VAMI SO NOVE NALOGE ZA PRIHODNJI TEDEN. OGLEJTE SI JIH SKUPAJ S STARŠI, POTEM PA VESELO NA DELO. VSAK DAN PO MALO, PO URNIKU, KOT SMO DOGOVORJENI. PA NE POZABITE NA IGRO. V DRUGI POLOVICI TEDNA VAM POŠLJEMO ŠE KRATEK KVIZ, DA VIDIMO, KAKO NAPREDUJETE.

                                                   Vaše učitejice: JANJA (klikni na ime), TINA, MAJA, NINA IN TATJANA

 

MATEMATIKA

  • NARAVNA ŠTEVILA OD 16 DO 20
  •  DANES BOMO ZAPISALI ŠE ŠTEVILA OD 16 DO 20.
  • PRIPRAVI SI BREZČRTNI ZVEZEK, ŠABLONO, ČE JO IMAŠ ( DRUGAČE BOŠ RISAL PROSTOROČNO ) IN PERESNICO.
  • TAKO KOT PREJŠNJI TEDEN PRERIŠI IN PREPIŠI V ZVEZEK NALOGE IZ     ul_ ŠTEVILA OD 16 DO 20
  • ČE IMAŠ NA VOLJO 20 KOCK (ŠČIPALK, ŽEBLJIČKOV, FIŽOLČKOV, ŽETONČKOV IGRE 4 VRSTO, …)  2 RAZLIČNIH BARV SI ŠTEVILO NAJPREJ NASTAVI NA MIZI.

  • REŠI NALOGE V DZ/ str. 44, 45  (VLAKA),
  • ZAMENJAJMO ŠTEVILI
  • OGLEJ SI POSNETEK

http://

  • IN ZDAJ ŠE TVOJA NALOGA ZA DANES
  • IZBERI SI VSAJ 6 DOMIN, BREZ ČRTNI ZVEZEK IN PISALO.
  • DOMINO SI NAJPREJ PRERIŠEŠ V ZVEZEK IN POLEG NAPIŠEŠ RAČUN.
  • DOMINO NATO OBRNEŠ , JO PRERIŠEŠ IN PONOVNO NAPIŠEŠ RAČUN.
  • ENAKO NAREDIŠ ŠE Z OSTALIMI 5 DOMINAMI.
  • REŠI ŠE NALOGO V DZ / str. 32

 

SLOVENŠČINA

Glas in črka H:

  • Prikaz pisanja črke H na spodnji povezavi. Klikni na velike tiskane črke in na črko H.

          https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html?fbclid=IwAR0mFMedpGrEK_33k8K7kwsvkXPAnJSVGUCJrfX9uiobmsXP6DQ9-bTJnBo

  • Na večji list večkrat prevleci črko H (napišejo naj ti jo starši). Črko napiši še na tla, po zraku, na hrbet staršev, na dlan, na prst, v pesek, s kredo na tla … Črko oblikuj iz plastelina, sestavi iz kock, barvic …
  • Gib (Pokaži gib in zraven izgovarjaj pesem za glas H):
    • Obe dlani položi ob ustnice in izgovori glas H.
  • Pesmica:

                        H, H, H,

                        SOVA JE PONOČI BUDNA,

                        A PODNEVI SPI VSA TRUDNA.

  • V brezčrtnem zvezku 5-krat prevleci črko, nariši sličice na začetni glas H, po svojih zmožnostih napiši čim več besed s to črko.
  • V mali zvezek napiši črko H (dve vrstici) in besede s to črko: HIŠA, HRAST, HVALA, HINKO, HAHA. Pazi na estetskost zapisa.

Kača glasov:

  • Nalogo lahko narediš ustno ali pisno.  UL Kaca_besed
  • Nariši kačo (kot je na UL). Iščemo prvi in zadnji glas.
  • JABOLKO … Narišemo nekaj, kar se začne na glas O. Narišemo OBLAK … Narišemo nekaj, kar se začne na glas K. Beseda (sličica, ki jo narišeš), ki je na vrsti, se mora začeti na enak glas kot se je prejšnja beseda končala.

Sebastijan Pregelj: Čebele z najvišje terase

  1. Kaj je maček Jure povedal prijateljem?
  2. Kako je ime čebeli?
  3. So Juretovi prijatelji dobro sprejeli čebelo?
  4. Kdaj pičijo čebele?
  5. Kaj delajo čebele?
  6. Zakaj čebele opravljajo pomembno delo?
  7. Za koga bo najslajši med?
  8. Katere živali nastopajo v pravljici?
  • Pravljico pripoveduj svoji plišasti igrači.

BRANJE ZLOGOV ALI BESED ALI POVEDI (VSAK DAN, 5 MINUT): BRANJE 2 (bralni listi)

TEDENSKO SPREMLJANJE DRŽE PISALA:

  • PRAVILNA DRŽA SVINČNIKA:
DAN V TEDNU: PONEDELJEK TOREK SREDA ČETRTEK PETEK

KAKO SEM UPOŠTEVAL PRAVILNO DRŽO SVINČNIKA

😊  :/  ☹

  • Tako tabelo naj učenec nariše v brezčrtni zvezek in beleži, kako je držal svinčnik pri svojem delu. Npr., če pisalo pravilno drži, za ponedeljek nariše smejkota.

Pri učencih učitelji ves čas spremljamo, kako napredujejo predpisalne spretnosti in to tudi ocenimo:

Standard znanja: Riše in piše od leve proti desni in od zgoraj navzdol. Obvlada pravilno držo pisala.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

  • Učiteljice smo vam pripravile SPO_preverjanje znanja. Reši naloge ustno ali pisno, starši pa naj zabeležijo kako ti je šlo in mi to sporočijo.

 

  • V preteklem tednu si najbrž v lonček posadil seme in skrbel zanj. Ali si opazil kakšno spremembo. Zabeleži jo v zvezek (nariši) in zraven napiši datum, pri tem naj ti pomagajo starši.

 

  • Na spletni strani si oglej eVeževo gradivo pod temo ČAS; MOJIH 6 LET (Videl boš primer kako lahko pripoveduješ o svojem življenju do 6./7. leta).
  • V brezčrtni zvezek ali na plakat nariši kaj si doživel ali se naučil v posameznem letu do 6. ali 7. leta. Za vsako leto izberi od 1 do 3 primere. Nariši le predmet oziroma nekaj malega, da ti bo v pomoč, ko boš pripovedoval.
  • Razmisli kako boš to povedal in nato pripoveduj in se s pomočjo staršev posnemi s telefonom. Lahko pa pokličeš prijatelja in mu svoj časovni potek dogodkov, doživetij pripoveduješ.

 

 

LIKOVNA UMETNOST

ROŽICA

1. NAJPREJ Z ZELENO BARVO POBARVAJ TULEC. NAJBOLJE S TEMPERA BARVO, LAHKO PA UPORABIŠ TUDI VOŠČENKE, FLOMASTRE ALI BARVICE.

2. NA RUMEN PAPIR OBRIŠI KROG, KI NAJ BO MALO VEČJI OD ŠIRINE TULCA, JAZ SEM UPORABILA KOZAREC. NA BARVI PAPIR NATO NARIŠI CVET, KI NAJ BO NEKOLIKO VEČJI OD RUMENEGA KROGA. RUMEN KROG PRILEPI NA SREDINO TEGA CVETA.

3. IZ BARVNEGA PAPIRJA IZREŽI 10 PRIBLIŽNO 1CM ŠIROKIH TRAKOV, DOLŽINE OKROG 10CM. JAZ SEM NAJPREJ IZ LISTA VELIKOSTI A4 NAREDILA TRAKOVE IN JIH NATO PREPOLOVILA. NATO JIH ZAPOGNI IN OB STRANEH ZLEPI SKUPAJ. PRILEPI JIH NA SPODNJO STRAN CVETA IN NATO VSE SKUPAJ NA TULEC (NAJLAŽJE Z TEKOČIM UHU LEPILOM).

NA STEBLO (ZELEN TULEC) PRILEPI ŠE DVA LISTKA.

ZA POMOČ POGLEJ FOTOGRAFIJE. ČE NIMAŠ BARVNEGA PAPIRJA, GA POBARVAJ Z BARVICAMI. VELIKO VESELJA PRI USTVARJANJU TI ŽELIMO UČITELJICE!

GLASBENA UMETNOST

 

  • POSLUŠANJE GLASBE: Prisluhni posnetku na povezavi. Zraven lahko zaplešeš z nogami ali samo z rokami. Na kaj te glasba spominja?
  • Vzemi večji list in vodene barve (če jih imaš, drugače navadne barvice). Še enkrat poslušaj posnetek in nariši, kaj si predstavljaš ob poslušanju. Namig: Glasbo je napisal skladatelj Modest Petrović Musorgski, potem, ko si je ogledal razstavo slik. Ta posnetek predstavlja eno sliko. Prihodnji teden ti izdam naslov slike in skladbe. Svojo sliko fotografiraj in jo pošlji učiteljici oz. jo pripni v klepetalnico (za 1.C).

ŠPORT

  • Sprehod v naravo in telovadba v gozdu.
  • Športni lov na zaklad

  • Oglej si video, ki so ga pripravili naši športniki in naredi nekaj vaj po njihovem vzoru.

TEDEN: 23. do 27. marec 2020

DRAGI UČENCI, SPOŠTOVANI STARŠI!

PRED NAMI JE DRUGI TEDEN POUKA NA DALJAVO. UPAMO, DA STE USPELI NAREDITI VSE NALOGE 1. TEDNA IN DA PRI TEM NISTE IMELI VEČJIH TEŽAV. PRIPRAVILI SMO VAM NOVE NALOGE, ZA VSAK PREDMET NEKAJ. RAZPOREDITE SI JIH PREKO CELEGA TEDNA. NAJBOLJE, DA SLEDITE URNIKU, GIBANJE, PETJE, USTVARJANJE PA DELAJTE VSAK DAN MALO. TA TEDEN PRAZNUJEJO VAŠE MAMICE, ZATO SE BOŠ V SREDO SPOMNIL IN SVOJI MAMICI PRIPRAVI KAJ POSEBNEGA.

ŽELIMO VAM PRIJETEN TEDEN IN PREDVSEM: OSTANITE ZDRAVI!

VAŠE UČITELJICE JANJA, MAJA, TATJANA, NINA IN TINA

ZA MAMICE:

ZA UČENCE (Neobvezno delo): ŠOPEK ROŽ – https://pin.it/4UUqapF

NABERI ŠOPEK ROŽ ALI IZDELAJ NEKAJ ZA SVOJO MAMICO IN JI ZAŽELI LEP MATERINSKI DAN.

 

MATEMATIKA

  • UTRJEVANJE RAČUNSKIH OPERACIJ DO 10:
  • VZEMI DVE KOCKI ZA ČLOVEK NE JEZI SE, ČRTASTI ZVEZEK IN SVINČNIK.
  • VRZI KOCKI IN NAPIŠI RAČUN, NPR.

  6 + 4 = 10

  • RAČUNE PIŠI V STOLPEC V  ČRTASTI ZVEZEK. PIŠI ČEZ ENO VRSTICO IN SPUŠČAJ VRSTICO PROSTORA.
  • ŠTEJEMO DO 20
  • ŠTEJ PREDMETE V OKOLICI (ŠČIPALKE ZA PERILO, KOCKE, AVTOMOBILČKE, FIŽOLČKE, KARKOLI PAČ NAJDEŠ …).
  • NAREDI 20 POSKOKOV, 20 POČEPOV, 20 PREDKLONOV, 20 PRESKOKOV S KOLEBNICO, ČE JO IMAŠ, 20 X ZAPLOSKAJ, 20 KRAT STOPI NA STOL IN SKOČI DOL). PRI TEM GLASNO ŠTEJ OD 20 DO 1.
  • S TO NALOGO SE LAHKO RAZMIGAŠ VSAK DAN.
  • REŠI NALOGO V DZ ŠTEJEMO, ŠTEJEMO/ str. 42,43.
  • NARAVNA ŠTEVILA OD 10 DO 15
  • PRIPRAVI SI BREZČRTNI ZVEZEK, ŠABLONO, ČE JO IMAŠ (DRUGAČE BOŠ RISAL PROSTOROČNO) IN PERESNICO.
  • PRERIŠI IN PREPIŠI V ZVEZEK NALOGO IZ

                      ul_ ŠTEVILA OD 10 DO 15

  • REŠI DOMAČO NALOGO V MOJI MATEMATIKI (1. a in 1. c).

ČE ŽELIŠ, LAHKO NAREDIŠ ŠE NALOGE RAČUNANJA DO 10 NA SPODNJI POVEZAVI http://cankarzna.splet.arnes.si/matematika-za-1-in-2-razred/

 

SLOVENŠČINA

Glas in črka B:

Na večji list večkrat prevleci črko B (napišejo naj ti jo starši). Črko napiši še na tla, po zraku, na hrbet staršev, na dlan, na prst, v pesek, s kredo na tla …

Gib (Pokaži gib in zraven izgovarjaj pesem za glas B):

Dlan položi na »napihnjeno« lice in izgovori glas B.

B, B, B,

BINE PIHA ŽE MOČNO,

BALONČEK VELIK POČIL BO.

V brezčrtnem zvezku 5-krat prevleci črko, nariši sličice na začetni glas B, po svojih zmožnostih napiši čim več besed s to črko.

V malem zvezku napiši črko B (dve vrstici) in besede s to črko: BABICA, BRIN, BUBA, BUKEV, BALON. Pazi na estetskost zapisa.

Moj prijatelj:

Gotovo že pogrešaš prijatelje. Izberi si enega. Natančno ga nariši v brezčrtni zvezek (NASLOV: MOJ PRIJATELJ). Potem ga staršem ustno opiši (njegov izgled, kaj ti je všeč na njem, kaj te mogoče moti pri njem, kaj se z njim rad igraš …). Določi tudi prvi in zadnji glas prijateljevega imena (npr. OŽBEJ, prvi je O, zadnji je J).

Boštjan Gorenc Pižama:

Poslušaj pravljico Pozabljiva kapica na: https://www.facebook.com/BGPizama/videos/883597115417132/, od 8:45 minute naprej. Starši naj ti postavijo vprašanja, na katere ustno odgovoriš:

  1. ZAKAJ JE MELITA HODILA V ŠOLO PREZGODAJ?
  2. KAJ JE DEKLICA NESLA BABICI?
  3. KJE JE POZABLJIVA KAPICA POZABILA VOZOVNICO?
  4. KAKO SE JE MELITA HECALA Z VOLKOM?
  5. KAKO JE MELITA PRIŠLA DO BABICE?
  6. KAJ SE JE ZGODILA Z VOLKOM IN BABICO?
  7. NA KATERO PRAVLJICO TE SPOMINJA TA PRAVLJICA?
  8. POVEJ RAZLIKE MED OBEMA PRAVLJICAMA.

V brezčrten zvezek (NASLOV: BOŠTJAN GORENC PIŽAMA: POZABLJIVA KAPICA) nariši 3 stvari, ki jih sam največkrat pozabljaš (npr. Če pozabiš pospraviti copate narišeš copate.) Za vsako stvar, ki jo narišeš ustno določi prvi in zadnji glas.

Zvečer, pred spanjem, ti povej to pravljico (Pozabljiva Kapica) bratu, sestri, staršem … Lahko pokličeš stare starše in jim pravljico obnovi po telefonu.

BRANJE ZLOGOV ALI BESED ALI POVEDI (VSAK DAN, 5 MINUT): BRANJE 1 (bralni listi)

POSEBNA NALOGA, KI TRAJA DO VRNITVE V ŠOLO: Štiri A4 liste zlepi skupaj, da dobiš plakat. Iz časopisov, reklamnih letakov, kolaž papirja, raznobarvnih listov oblikuj in izreži črke, ki smo jih že spoznali. Lepi jih na plakat. Poleg črke nariši eno stvar, ki se začne na to črko, npr. A, narišeš avtomobil. Nastajala bo abeceda. Bodi čim bolj ustvarjalen. Črke lahko pobarvaš s flomastri, barvicami, voščenkami …

Črk H, G, D in F še nismo spoznali. Tudi zanje pusti nekaj prostora.

SPOZNAVANJE OKOLJA

1. URA: ČE IMATE MOŽNOST SI OGLEJTE EVEDEŽEVO GRADIVO ZA SPOZNAVANJE OKOLJA

 

http://www.evedez.si/content/so123/index.swf

IZBERITE TEMO:   ŽIVA BITJA; ŽIVO – NEŽIVO IN SI JO OGLEJTE.

 

 

RAZMISLI IN SE POGOVORI S STARŠI:

KAJ MISLIŠ KAJ JE V NARAVI ŽIVO? (rastline, živali, ljudje-ŽIVA BITJA/NARAVA)

KAJ MISLIŠ KAJ V NARAVI NI ŽIVO? (voda, zemlja, kamenje, oblaki, sonce) NEŽIVA NARAVA

KAKO VEŠ DA JE NEKAJ ŽIVO? (ker se rodi, raste, diha, se hrani, razmnožuje in umre/odmre)

KAJ MISLIŠ KAJ RABIJO RASTLINE, DA LAHKO ŽIVIJO? (hrano, vodo, svetlobo, toploto, zrak)

KAJ PA RABIJO ŽIVALI, DA LAHKO ŽIVIJO? (hrano, vodo, toploto, svetlobo, zrak)

KJE VSE TO DOBIJO? (hrano s koreninami srkajo iz zemlje, svetlobo in toploto od sonca, vodo iz dežja)

RAZISKUJ IN OPAZUJ. SPO 1. URA

2. URA: OGLEJ SI TO SLIKO IN V ZVEZEK NAPIŠI NASLOV:  ŽIVO – NEŽIVO

 

STRAN V ZVEZKU RAZPOLOVI S SVINČNIKOM IN NARIŠI NA EN DEL TISTO,

KAR JE ŽIVO IN NA DRUG DEL KAR JE NEŽIVO.

DORIŠI ŠE VSAJ DVA PRIMERA ZA ŽIVO NARAVO.

 

 

 

 

 

 

3. URA: OTROK NAJ RAZISKUJE.

Pojdite v naravo in opazujte kako so živa in neživa narava povezani, pogovarjajte se o tem.

Razišči kako neživa narava: veje, palica, voda, vrv pomaga živi naravi (rastlinam).

Povej s primerom: fižol, paradižnik, grah. Nariši v zvezek.

Razišči kako neživa narava: voda, blato, zemlja, pomaga živi naravi (žabam).

Odpravite se do bližnje mlake, stoječe vode, večje luže, ali ste našli mrest? Nariši v zvezek.

Kako veste, da je neko bitje živo?

Povejta s svojimi besedami.

Pomoč: Pogoji za življenje živali: hrana, voda in rudninske snovi, zrak, prostor za gibanje, toplota.

Pogoji za življenje rastlin: svetloba, voda in rudninske snovi, toplota, zrak.

GLASBENA UMETNOST

PEVSKI NASTOP

Ste se vsi naučili pesmico o zvončku in trobentici? Je uspel domači ansambel?

Ta teden se boš naučil novo pesmico, spoznal glasbilo gosli – violino. Pesem se nauči s pomočjo posnetka:

Na priloženem listu imaš pesmico in še nekaj nalog. Janez Kuhar_GOSLICE

Vsak dan bomo v podporo zdravnikom in vsem, ki se trudijo za našo varnost v teh dneh ob 18. uri zaploskali in jim zapeli eno pesem – glej razpored na listu. Ponovil boš nekaj pesmi, ki smo se jih letos učili in pripravil pevski nastop. Upam, da bo po Podlubniku, Stari Loki, Veštru, . . . povsod, kjer ste doma, odmevala vaša pesem.

LIKOVNA UMETNOST

PTIČEK

1. IZ BELEGA PAPIRJA ALI RISALNEGA LISTA IZREŽI POLKROG. LAHKO UPORABIŠ TUDI POLOVICO BELEGA PAPIRNATEGA KROŽNIKA.

2. S PRSTNIMI ALI TEMPERA BARVAMI PO CELOTNI POVRŠINI S PRSTKI NAREDI PIKICE. NAJPREJ PO ENI STRANI, KO SE POSUŠI PA ŠE PO DRUGI.

3. IZ BARVNEGA PAPIRJA IZREŽI PERUTI, OČESI, KLJUN IN NOGICE.

4. KO JE POVRŠINA SUHA VSE TO PRILEPI NA USTREZNA MESTA

ČE KARKOLI OD NAŠTETEGA NIMAŠ DOMA, UPORABI TO KAR IMAŠ. TEMPERA BARVE LAHKO ZAMENJAŠ ZA BARVICE, FLOMASTRE. PAPIR LAHKO UPORABIŠ KOLEDARSKI. TO JE SAMO NEKAJ IDEJ ZA ZAMENJAVO, TI PA POGLEJ KAJ IMATE DOMA IN UPORABI TO.

ČE ŽELIŠ LAHKO KAJ NAREDIŠ DRUGAČE, PO SVOJE. ZA NOGICE LAHKO UPORABIŠ SLAMICE ALI KOSMATO ŽIČKO, ZA PERUTI FILC … ZA REP LAHKO UPORABIŠ PERESA. UPORABI DOMIŠLJIJO, UČITELJICE PA BOMO ZELO VESELE FOTOGRAFIJE TVOJEGA IZDELKA.

 

ŠPORT

  • Sprehod v naravo – v gozd ali na travnik. Teči na krajše razdalje.
  • Met kamna v reko ali žoge ob steno. Žogo si lahko tudi podajaš.
  • Telovadba s pliškoti, gimnastične vaje. Naredi 10 ponovitev.

 

TEDEN: 16. do 20. marec 2020

MATEMATIKA

Utrjevanje računskih operacij do 10:

  • DZ str. 30, 31
  • DZ str 33
  • DZ str. 36, 37
  • Če imaš dostop do spletne strani Moja matematika, rešuj vaje tudi tam.

SLOVENŠČINA

  • Poslušanje radijske igre Mojca Pokrajculja.
  • V brezčrtni zvezek nariši osebe iz pravljice. Pod vsako osebo nariši toliko pik, kot ima beseda glasov.
  • Glas in črka P: v brezčrtnem zvezku 5-krat prevleci črko, nariši sličice na začetni glas – P, po svojih zmožnostih napiši čim več besed s to črko.
  • V malem zvezku piši črko P in besede s to črko. Pazi na esteteskost zapisa.

SPOZNAVANJE OKOLJA

  •  Poišči v naravi, v knjigah ali na spletu čim več znanilcev pomladi (zvonček, trobentica, mačice…) in jih poimenuj.
  • V brezčrtni zvezek napiši naslov: ZNANILCI POMLADI in nariši ZVONČEK, TROBENTICO IN ŽAFRAN. Če znaš, napiši tudi njihova imena.
  • Reši:  UL-ZVONCEK

GLASBA

ŠPORT

  • Ob posnetku  na youtubu vsakodnevno izvajaj Vaje za dobro držo.
  • Sprehod v naravo – v gozd ali na travnik.

LIKOVNA UMETNOST

  • Na spletu si oglej, kako se zguba pomladno cvetlico in jo poskusi zgubati sam.

 

(Skupno 3,719 obiskov, današnjih obiskov 204)
Dostopnost